24 Temmuz 2012 Salı

MERHABA!!!!!!


Uzun zamandır
atasofrası isimli blogumla sizlerle birlikteyim. Bir yemek blogu sahibi olmanın yanısıra yukarıdaki resimdeki biri 10,5 diğeri 3,5 yaşındaki iki güzel varlığın çalışan annesiyim. Hergün varlıkları için şükrettiğim evlatlarımla güzel vakit geçirmek adına yaptığımız aktiviteleri paylaşmak için bu blogu açtım. Öncelikle söylemeliyim ki bu konuda eğitim almış,yaptıklarım kesinlikle doğrudur diyecek biri değilim. Sadece onların çocuklukları gidince bir daha geri gelmeyecek o yüzden bu zamanı güzel değerlendirelim diyen biriyim. Biz bunları yaparken çoook eğleniyoruz tabi güzel şeylerde öğreniyoruz. Bu blog evde çocuğu ile birşeyler yapmak isteyip de değişik şeyler arayanlar için bir fırsat olabilir. Hem kimbilir belki gün gelir çocuklarım büyür evlenir,bende torun sahibi olursam ben babalarınızla böyle şeyler yapmıştım diyebileyim istiyorum. Bu yüzden aranızdayım.Lütfen beni yanlız bırakmayın.....

1 yorum:

  1. Naşide Hanım, Allah razı olsun sizden, yaptığınız herşey o kadar güzelki, bende artık o kadar oyuncak almak istemiyorum, yaptığınız şeyleri yapmak istiyorum. Allah izin erirse uğrasıcam

    YanıtlaSil