27 Kasım 2012 Salı

OTOPARK

Sanırım pinterest'i bilmeyen yoktur aranızda. Aklınızda ne varsa bulabileceğiniz bir yer pinterest. Ücretsiz dosyalar indirebileceğiniz , resimlerinden tüyolar alabileceğiniz biryer....Hergün en az bir kez uğruyorum.rastladığım tüm ücretsiz dosyaları arşivliyorum. Bu otoparkta pinterestte gördüğüm bir resimden etkilenerek ortaya çıktı. Tabi orda gördüğüm çok daha özenli,çok daha güzeldi...Ben işten eve gelince oğlumun gelmesine 15 dakika falan oluyor. İşte o boşlukta alel acele bulduğum bir kutuyu kesip yapıverdim.
Oğlum önce çok beğendi ama birçok da hata buldu:))En azından yolların arasından geçecek yer çizmemişim:)) Sonradan ekledik mecburen. İki oğlumda bu oyuncakla güzel vakit geçirdi. Etrafınada yolların devamını yapıp birleştirseymişim daha güzel olurmuş ama artık bir dahaki sefere :)))

3 yorum:

  1. Çok güzel ve yaratıcı bir çalışma olmuş. Kilimin dikey desenleri de yol olarak düşünülebilir, hatta çocuğunuz muhtemelen düşünmüş ve oynamıştır.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel elinize sağlık,bende pinterestte görmüştüm:)yapılacaklar arasına aldım ama henüz başlamadık.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.. Yemek blogunuz da harika.. Yemek tariflerine devam etseniz ya

    YanıtlaSil